Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Σαλιάρα

Χάθηκα λίγο από τον μπλοκοχώρο λόγω ενός κολικού στα νεφρά που με ταλαιπώρησε αφάνταστα. Δεν ήξερα ποτέ ότι είναι τόσο επώδυνο. Το άκουγα αλλά το έζησα και η ίδια και μου φαίνεται ότι με όλη τη διαδικασία της γέννας δεν πόνεσα τόσο. Σε όλα αυτά  προσθέστε και την ταλαιπωρία της επίσκεψης σε δημόσιο νοσοκομείο και τα λόγια είναι περιττά. Βέβαια μόλις σηκώθηκα ξέχασα τον πόνο και άρχισα να σκαλίζω τις μπογιές μου.
  Μια ωραία ιδέα είναι οι προσωπικές σαλιάρες είτε για δώρο είτε για το παιδάκι σας. Τα χρώματα είναι αυτά για το ύφασμα, υπάρχει η δυσκολία βέβαια να γίνουν στη σαλιάρα που είναι απορροφητική αλλά κάτι βγαίνει. Την ιδέα την πρωτοείδα σε μια κοπέλα στο facebook, λέγεται Spykou και αν θέλετε να δείτε τη δουλειά της αλλά και άλλων δημιουργών ανάμεσα τους και τη δική μου η διεύθυνση είναι :
http://www.flickr.com/photos/lacerta

Τελοσπάντων να και η δική μου πρώτη απόπειρα και επειδή υπάρχουν και πρακτικοί λόγοι γιατί οι σαλιάρες λερώνονται και δύσκολα φεύγουν τα φρούτα κάνετε μια ωραία ζωγραφιά και δεν φαίνονται όσα έχουν στύψει και δεν φεύγουν στο πλύσιμο...


2 σχόλια:

Unknown είπε...

Αυτή είναι φανταστική ιδέα. Ξέρεις πόσες τέτοιες σαλιάρες έχω? Ευχαριστώ πολύ

Chryssa είπε...

Αν και δεν έχω παιδιά και δεν το σκέφτομαι σύντομα, ομολογώ ότι είναι καταπληκτική! Και λατρεύω τον μικρό πρίγκιπα!
Καλώς σε βρήκα!
xo

παιδικές ζωγραφιές

ο κόσμος των παιδιών είναι ο μαγικός κόσμος που όλοι ψάχνουμε!